Det är så otroligt lugnt här ute på Sunnanö. Tempot har verkligen lugnat ner sig och vi bara myser. Låg länge och pratade imorse innan vi klev upp. Frukosten åt vi i förtältet, barnen drack varm choklad.
Vi tog en promenad runt udden, då det var lite mulet på förmiddagen. Det finns en trollstig som vi gick. Ludvig var väldigt förtjust i alla skapelser och letade riktigt ordentligt efter målade stenar.




Nu har vi placerat oss på barnstranden. Barnen badar men jag håller mig på stranden. Lukas utnämnde mig till årets badkruka igår, kan nog ligga något i det 😂


Tempot är så lugnt, det enda vi ska göra idag är mat och fylla på vatten i husvagnen. Var verkligen vad jag behövde, smita undan och bara vara. Bara hänga med barnen, 100 % fokus. Underbart ❤️